alaTest i världen
Om alaTest
Populära ämnen
Följ alaTest
alaTest Sverige, Allt om tester. © 2005-2025 ICSS AB. Eftertryck förbjudes. Villkor
alaTest, Söder Mälarstrand 21 SE-118 20 Stockholm
alaTest har samlat in och analyserat 5 tester för Click Car BMW X6. Det genomsnittliga betyget av denna produkt är 4.3/5, att jämföra med genomsnittsbetyget 4.2/5 för produkter i samma kategori. Storleken får positiva omdömen men designen uppskattas inte lika mycket. Användarvänligheten får blandade omdömen.
storlek
prisvärdhet, design
Vi har analyserat betyg från experter och användare, produktens ålder och andra faktorer. Jämfört med andra produkter i samma kategori belönas Click Car BMW X6 med en alaScore™ på 90/100 = Utmärkt kvalitet.
Användarrecension (amazon.de)
alaTest hat 1 Kundenbewertungen für Click Car BMW X6 von Amazon.de zusammengefasst und analysiert. Im Durchschnitt wurde das Produkt mit 5.0/5 bewertet, verglichen mit einer durchschnittlichen Bewertung von 4.1/5 für andere Produkte auf Amazon.de. Die Größe bewerten die Testern positiv.
Größe
100% der Kundenmeinungen auf Amazon.de bewerten dieses Produkt positiv.
Expertrecension från : Wayne Cunningham (cnet.com.au)
2010 BMW X6 M
The 2010 BMW X6 M corners like cars half its size and hits 60 mph in less than 4.5 seconds. The navigation system has nicely textured topographical maps and finds routes around bad traffic.
At below 17 mpg, fuel economy is terrible in the X6 M. The vehicle's design isn't terribly practical, combining the ungainliness of an SUV with the tight interior of a coupe.
While impressive in its speed, handling, and cabin tech, the 2010 BMW X6 M is an expensive and impractical car, with all the weight of an SUV, but little of the interior space.
Expertrecension från : Wayne Cunningham (cnet.com.au)
2008 BMW X6 xDrive35i
The 2008 BMW X6's navigation system comes with well-integrated traffic reporting, the iPod adapter works well with the stereo system, and the Bluetooth cell phone integration accesses contact lists. The car handles well in hard maneuvering and the...
Fuel economy is poor, and isn't made up for with massive acceleration. The iDrive interface remains a problem, and the car is very pricey.
The design of the 2008 BMW X6 might be polarizing, although we have yet to meet someone who loves it, and it will take that kind of love to fork over the money for one. Although it has excellent cabin electronics and superior handling, it is far from a...
Expertrecension från : Espen Stensrud (dinside.no)
575 hester og 0-100 på 4,2 sekunder.
Fantastiske ytelser, lave forbrukstall sett ut i fra forrige modell
Komfort står ikke i første rekke, svingradius som på en lastebil
Etter kjøringen har vi en liten diskusjon med noen gode, svenske kolleger.
Expertrecension från : Espen Stensrud (dinside.no)
Nye BMW X6 er fortsatt rar, men sååå klar!
Kanskje den skarpeste og mest velkjørende SUV'en du kan kjøpe. Pondus til tusen
Designet kan fortsatt diskuteres. Vi synes det er tøft
Idet jeg utfordrer noen gromme svinger rundt Greenville, nekter jeg tro at det er 2 tonn SUV – unnskyld, SAV (Sport Activity Vehicle), jeg holder i kringla.
Please select your alaTest site to get local reviews and prices:
We have local websites in the following countries: